也是一首可愛的小情歌吶

滿喜歡的嘿~

我翻得好怪(

I knew a girl in shades of blue,

我認識了一位在憂鬱陰影下的女孩

Who broke my heart and said "We're through"

她使我心碎跟我說"我們結束了"

Waiting for a girl like you

等一位像妳這樣的女孩

To change me like the weather

來改變我就像改天氣一樣

Since she left me high and dry

自從妳離開我讓我孤立無援

Split me like a Gemini

像雙子座一樣搞分裂

All those days are passing by

日子一天天過去

Like flowers in December

就像十二月的花朵一樣


Friday is forever, we belong together

週五就是永遠,我們屬於彼此

So come on, come on,

所以來吧,來吧

And don't you say never

不要妳說絕不

If you go then I know, there is no tomorrow

如果妳走了我知道,那就不要說明天了

So come on, come on,

所以來吧,來吧

You should know better

妳應該更清楚才對

It's right, it's time for you and I

對啊,這是我們兩人的時間

Friday is forever, we should be together tonight

週五就是永遠,今晚我們應該在一起


No more living in her head,

我不再活在她腦海裡

No more crashing in my bed,

床上不再有任何碰撞

I'd rather go with you instead

我寧可和妳一起走

Don't care where we end up

不管最後會怎樣

Hold your body close to mine

把妳握得更靠近

Blame it on the blood red wine

把它怪在紅酒上

It takes a week to finally find if Friday is forever

那花了我們一個星期終於發現,週五就是永遠

 

Friday is forever, we belong together

 週五就是永遠,我們屬於彼此

 So come on, come on,

 所以來吧,來吧

 And don't you say never

 不要妳說絕不

 If you go then I know, there is no tomorrow

 如果妳走了我知道,那就不要說明天了

 So come on, come on,

 所以來吧,來吧

 You should know better

妳應該更清楚才對

 It's right, it's time for you and I

 對啊,這是我們兩人的時間

 Friday is forever, we should be together tonight

 週五就是永遠,今晚我們應該永遠在一起

 

 


Don't be afraid, we will stay this way

別怕,我們會一直這樣過

Don't ever change, I'm in love with you
Whoa

別再改變,我們正熱戀著

 

Friday is forever, we belong together

 週五就是永遠,我們屬於彼此

 So come on, come on,

 所以來吧,來吧

 And don't you say never

 不要妳說絕不

  If you go then I know, there is no tomorrow

  如果妳走了我知道,那就不要說明天了

  So come on, come on,

  所以來吧,來吧

  You should know better

 妳應該更清楚才對

  It's right, it's time for you and I

  對啊,這是我們兩人的時間

  Friday is forever, we should be together tonight

  週五就是永遠,今晚我們應該在一起

 

Friday is forever, we belong together

週五就是永遠,我們屬於彼此

Friday is forever, we should be together tonight

週五就是永遠 ,今晚我們應該在一起

We should be together tonight

今晚我們應該在一起

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()