這首歌應該是專輯裡我特別喜歡的一首//

影片有點感人(?)好啦我是指相較於WOTE平常的搞笑來說w

我覺得這次的影片和歌詞滿搭的:3內容都有對上

是說我把這影片看了好幾次才懂

是一位臉上有燒傷(?)疤痕的小丑(好像走路也有點怪怪的)

暗戀一位姑娘吧///最後還救了她

 

一樣來看看歌詞本,是不同人寫的

wote-speeches-blog~2~2  

 

 

 

The second snow is heaven sent
You laid out like evidence

第二場雪就像是上天設計給你的證物

Read all the words you never said
Like speeches for the President

讀了你寫的一字一句,但這不像是你會講的話,反倒像是為總統準備的演講稿

I drew your name in wet cement
Made promises and reverence

我恭恭敬敬地把你的名字畫再未乾的水泥上許諾

To save them for your reference
A victim of my circumstance

為了保護妳,我願意當這次事件的犧牲者

But oh, when you lay your hands on me
I know that I can heal

但是當妳將手放在我手上,我知道我會再站起來

There's a blinding light that no one else can see

那裡有盞眩目的燈但沒有人注意到

Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到


The signatures did finalize
Our pen had found the bottom line

我們的筆找到了最後一行線,簽上了名字
The past that had me paralyzed

And on my future analized

我對過去的一切感到麻木,只好分析未來



do you think we got it right

你認為我們是對的嗎

The world will disagree this time

世界這次會認同我們嗎

will it turn the wicked tide
Or be a ghost that keeps us up at night
是會改變這莫名其妙的潮流抑或變成一隻鬼讓我們整夜不得安寧

 

But oh, when you lay your hands on me
I know that I can heal

但是當妳將手放在我手上,我知道我會再站起來

There's a blinding light that no one else can see

那裡有盞眩目的燈但沒有人注意到

Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到



Will I ever know your name

我會認識妳嗎

'Cause I want to

因為我很想要

Do you ever care to say

妳是否會介意說

That you want me

妳想要我

That's all I wanted

我要的只有這些

 

But oh, when you lay your hands on me
I know that I can heal

但是當妳將手放在我手上,我知道我會再站起來

There's a blinding light that no one else can see

那裡有盞眩目的燈但沒有人注意到

Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

Oh oh oh oh oh oh
Nobody, no, nobody but me

沒有人,不,除了我之外沒有人看到

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()