Train今年新專主打ww

 


And though I never got her name

雖然我一直無從得知她的芳名

Or time to find out anything

但我會一直等著

I loved her just the same

我還是一樣愛著她

And though I rode a different road

雖然我騎的是不一樣的路

And sang a different song

唱不一樣的歌

I'll love her till my last breaths gone

但我會一直愛著她直到我嚥下最後一口氣

Like a river made of silver

好比傳說中的那條銀河

Everyone came running to the scene

是大家一輩子不切實際的夢想

I was shot down in cold blood

By an angel in blue jeans

那天我被一位穿著牛仔褲的天使

殘酷無情地一搶斃命了

Whoa oh oh oh oh oh

Late that night she got away

不久前的一個夜晚她逃走了

I chased her to the turnpike

我沿路追她一直到高速公路上

Then lost her where the music never plays

然後她在一個靜謐無聲的地方消失了

And though I rolled upon the stones and fell into the water

我跋山涉水就是不見她的身影

I'll love her till my judgment day

但我會一直愛她直到世界末日

Like a sunrise made of white lies

好比東山再起只是善意的謊言

Everything was nothing as it seems

其實一點進展也沒有

I was shot down in cold blood

By an angel in blue jeans

那天我被一位穿著牛仔褲的天使

殘酷無情地一搶斃命了

I hear voices calling all around

我像是聽見死神的召喚

I keep falling down

我不斷墜落

I think my heart could pound right out of me

我覺得我的心好像可以跳出來獨立了

I see a million different ways
To never leave this maze alive

我看見我身處在一個複雜到難以活著走出來的迷宮


I woke up in somebody's arms

我在某人的臂彎中醒來

Strange and so familiar

陌生又熟悉

Where nothing could go wrong

這一切就像是天註定

Barely alive or nearly dead

好像我只剩半條命

Somehow awake in my own bed

今天不知怎的我在我床上醒來

And there you are

看見了妳

Like a highway headed my way

就像昔日那條高速公路在我眼前重現

Life is but a dream

看似真實但也只是個夢

I was shot down by your love

這天我被妳的愛人一槍斃命
My angel in blue jeans

我那穿著牛仔褲的冷血天使

 

 

(那澎湃的吶喊我想到這首

 

好啦,Train 這個樂團上張專輯我最喜歡的是這個↓↓

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()