久違的Union J!!

我覺得他們還滿吸引我的w

他們的harmony會讓我想起90年代的boyzone<3

四位都有算平均的solo:)

上面是MV版本,下面則是吉他伴奏的噢(我比較愛這一版:)

是說最近MV版本有時因為地區的關係不能放,所以放了吉他伴奏板。

 

Some people got soul

 

有些人蕙質蘭心


Some people got passion

 

有些人滿腔熱情

 

Some people got wisdom

 

有些人聰明伶俐


But you got it all

 

但妳樣樣俱全


Some people got strength

 

有些人可以依靠

 

Some people got courage

 

有些人勇往直前


Some people got vision

 

有些人目光如炬


But you got it all

 

而妳樣樣俱備


Some people got drive

 

有些人努力不懈


Some people got talent

 

有些人才華橫溢


Some people got style

 

有些人風度翩翩


But you got it all

 

而妳集所有於一身

 

Some people live life

 

有些人朝夢想前進


Some people stay balanced

 

有些人寧可過平淡穩定的生活


You're everything I ever want in a girl

 

妳是我這輩子我最渴望的女孩,妳擁有每個我想要的特質

 

[Chorus]
'cause you got it all

 

因為妳無一不備

 

'cause you got it all

 

因為妳樣樣俱全


You got it all

 

妳十全十美

 

And I want all of it

 

我想要全部的妳


Every little bit of all of it

 

妳身上的每一個特質

 

Some people got curves

 

有些人擁有完美的曲線身形


Some people got beauty

 

有些人擁有美麗的外貌


That's deeper than words

 

那比言語還深刻


But you got it all

 

但妳集所有於一身


Some people get wild

 

有些人瘋狂熱血


Some people stay classy

 

有些人盡力保持形象

 

You're everything I ever want in a girl

 

妳是我這輩子我最渴望的女孩,妳擁有每個我想要的特質

 

[Chorus]
'cause you got it all

 

因為妳無一不備

 

'cause you got it all

 

因為妳樣樣俱全


You got it all

 

妳完美無缺

 

[Bridge]
So don't you change a thing

 

所以妳不用改變任何東西


Cause I like everything about you

 

因為我喜歡的是妳的一切


From your head to toes, from your lips to your nose

 

從頭到腳,從嘴唇到鼻子


All perfect in my eyes

 

在我眼裡都是完美的

 

Some people got soul

 

有些人總是神采奕奕


Some people got passion

 

有些人滿腔熱情


Some people got heart

 

有些人蕙質蘭心

 

But you got it all

 

而妳樣樣俱全

 

'cause you got it all

 

妳樣樣俱全


You got it all

 

妳是完美的

 

Some people got passion

 

有些人滿腔熱情

 

Some people got wisdom

 

有些人聰明伶俐


But you got it all

 

但妳樣樣俱全

 

Some people got strength

 

有些人可以依靠

 

Some people got courage

 

有些人勇往直前


Some people got vision

 

有些人目光如炬


But you got it all

 

而妳樣樣俱備

 

'cause you got it all

 

妳集完美於一身


 

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()