close

我想不用多說,Nate就是FUN. 的主唱。這是Nate的個人單曲。

最近有點覺得Walk off the Earth 專輯的風格和FUN. 很相似呢www

 

 

 

Because we’re

因為我們

holding our own in a great big storm

我們正站在這暴風雨中

it’s a great big storm and we’re holding our own

狂風驟雨肆虐的旋渦之中


I’ve been lost in this maze

我在迷宮中失去了方向

losing love losing friends losing faith in chemicals

愛情少了  友誼散了  信心也不可思議地消失

Afraid one day you’ll find me

我真害怕有天被妳抓到

asleep above the stars

我在星空下過夜


I watch my mother cry

我看到母親哭泣

Father time is catching up

父親窮著急

I keep the phone by my side

我把手機帶在身邊

afraid she’ll wake me up to catch the next flight

害怕她會叫醒我趕上下一班飛機

in time to say goodbye

趕上告別的時間


But sometimes I fall asleep at night

但有時我不小心做白日夢

to the TV light and it sings

電視都忘了關

oh ooo whoa oh
One day the sun will break into the room

日光刺眼地要破門而入了

 

Because we’re

因為我們

holding our own in a great big storm

我們正站在這暴風雨中

and though we’re cutting it close

我們是貼近了暴風圈

we won’t let go

但我們不會縮手

Oh no I can’t believe

我不敢相信

everything falling down around me

所有東西似乎都衝著我墜落

but now we’re holding our own

但我們不會投降的

and won’t let go

絕不鬆手


Broken hearts broken homes and broken bones

破碎的心  毀容的家  屍骨殘骸收盡眼底

secret love let me go

親愛的  請放手吧

You know I gotta find my own way

妳懂  我會找到自己的出路

through mistakes that I can’t change

利用我那與生俱來的缺點

Because there’s beauty in every sin

因為每項罪孽

every single black eye

每一件醜事  皆有其美麗之處

has some blue like the moon just before the sun shines

就像黎明前的月亮  帶了點憂鬱色彩

No I don’t believe in all the things that they preach

我也從不聽信一天到晚拿來說教的東西


But sometimes I fall asleep at night

有時我在夜晚入睡

and I just know you’re smiling at me

我知道妳在對我微笑

Oh ooo whoa oh
one day I’m gonna make this up to you

有一天我也要讓妳體驗到

 

because we’re

因為我們

holding our own in a great big storm

我們正站在這暴風雨中

and though we’re cutting it close

我們是貼近了暴風圈

we won’t let go

但我們不會縮手

Oh no I can’t believe

我不敢相信

everything falling down around me

所有東西似乎都衝著我墜落

but now we’re holding our own

但我們不會投降的

and won’t let go

絕不鬆手


I can’t stand myself

我受不了自己

and all the curse words that fall from my mouth

那不禁脫口的咒罵字眼

I can’t stand myself

我無法原諒自己

or my legs as they run from the ones here to help

我那雙到處奔波瞎忙的雙腳

But I just woke up with you next to me

但我一醒來  發現妳始終在我身邊

some new air to breathe

我深吸一口新鮮空氣

and a belief that it’s all gonna be alright

我找回了信念  我知道一切都沒事了

I can’t stand myself

我受不了自己

but it’s high time that we gave it a try

但我們已經向挑戰邁向了一步

and I think I’m gonna finally give myself a new try

我想我最後要給自己一次重新的機會

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()