One, not one, day I'll be waiting

一天、不只是一天

But I'll be waiting

幾年我都願意等著

Few of us could take the aching

我們很少人能承受傷痛

Your heart was breaking

看看你的心都碎了


Why don't we offer our differences

為何我們不先全盤托出,彼此的差別

Somewhere underneath we're the same

到了最後會發現其實你我都差不多

How can you cover your promises if you don't believe in yourself

如果不相信自己,又怎麼可以掩蓋你的約定?

Cuz I don't believe in myself

因為我已不再如此自信了

Anymore

再也沒有


One by one, my thoughts were feeding

一個一個浮現,我的思緒又多又雜

Our souls were meeting

此時我們的心靈卻彼此相通

Break by break, I saw you falling

一點一點碎裂,我看著你墮落

Our love was calling

是愛在呼喚我們

 

Why don't we offer our differences

為何我們不先全盤托出,彼此的差別

Somewhere underneath we're the same

到了最後會發現其實你我都差不多

How can you cover your promises if you don't believe in yourself

如果不相信自己,又怎麼可以掩蓋你的約定?

Cuz I don't believe in myself

因為我已不再如此自信了

Anymore

再也沒有

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()