久違的 '賽內加爾驚喜' Akon回來了!! 還記得他那首'Freedom'嗎?

一直很欣賞他獨特的歌聲。

 

Holiday / 假期

 

when you move I'm in another place

當你離開時我還在別處

want to get into your outer space

我想進入你的小宇宙

you're like the treble, I'm the bass, yeah

你就像是高音  我是低聲部

you never leave my mind without a trace

你從來沒有不著痕跡走出我的心

when I take you to paradise

當我帶你去樂團

when I'm looking in your eyes

當我望著你雙眼

all I'm seeing is clear blue skies ohh oh

我只看見萬里的晴天

I just wanna spend every day

我只想每一天  時時刻刻

with your love in my heart all day

讓我心中充滿你的愛

can't believe this is my real life

我不敢相信這是真實世界

underneath the sole,

腳踏實地

we ain't in no hurry

我們一點也不急

you make every day a holiday

有了你  天天都是美好假期

we can take it slowly

我們可以慢慢享受

be my one and only

作我的唯一

let's make every day a holiday

讓我們把每一天都過的精彩

a holiday

像假期一般

girl you wear that sunshine when it rains

女孩  你在大雨中綻放著陽光

and you're taking all my stress away, yeah

你將我的壓力全消解了

how you put a smile upon my face when I'm with you

當我和你一起時  你是如何將微笑掛在我臉上的?

no return trip, just one way, girl

這不是折返旅行  我們一路走到底

when I take you to paradise

當我帶你去樂團

when I'm looking in your eyes

當我望著你雙眼

all I'm seeing is clear blue skies ohh oh

我只看見萬里的晴天

I just wanna spend every day

我只想每一天  時時刻刻

with your love in my heart all day

讓我心中充滿你的愛

can't believe this is my real life

我不敢相信這是真實世界

underneath the sole,

腳踏實地

we ain't in no hurry

我們一點也不急

you make every day a holiday

有了你  天天都是美好假期

we can take it slowly

我們可以慢慢享受

be my one and only

作我的唯一

let's make every day a holiday

讓我們把每一天都過的精彩

a holiday

像假期一般

 

underneath the sole,

腳踏實地

we ain't in no hurry

我們一點也不急

you make every day a holiday

有了你  天天都是美好假期

we can take it slowly

我們可以慢慢享受

be my one and only

作我的唯一

let's make every day a holiday

讓我們把每一天都過的精彩

a holiday

像假期一般

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()