耶耶我的Christina Perri好棒棒www

話說好多和Ed Sheeran合作的歌都敲讚

這個是她今年album的第三首

不是主打,但我覺得是這張專輯第二好聽的

(第一名是I don't wanna break

我並沒有很喜歡今年的主打

但其他歌真的都敲讚:3

大推<3

 

We're on top of the world,

我們在世界的頂端

We're on top of the world

現在我們在世界的頂端

Now darling so don't let go.

親愛的別錯過了

Can I call you mine?

我可以說你是我的嗎?

So can I call you mine now darling
For a whole lifetime?

所以親愛的現在我可以一輩子都說你是我的嗎?

My heart finally trusts my mind.

我的心總算相信了我的直覺

And I know somehow it's right.

我知道無論如何那是對的

 


And oh, we've got time

然後噢,我們又相遇了

Yeah,

耶,

So darling just say you'll stay right by my side.

那麼親愛的只要跟我說你會待在我身邊

And oh we've got love,

然後噢,我們相愛了

Yeah,

耶,

So darling just swear you'll stand right by my side.

那麼親愛的只要承諾你會站在我這邊

 


We're on top of the world,

我們在世界的頂端

We're on top of the world

現在我們在世界的頂端

Now darling so don't let go.

親愛的別錯過了

I've got something to say,

我有些話要說

You're perfect in every way,

你完美無瑕

I'm gonna shout it out.

我要大聲地說

I wanna tell you now.

我想現在就跟你說

'Cause I know somehow it's right.

我知道無論如何那是對的

 

 

And oh, we've got time

然後噢,我們又相遇了

Yeah,

耶,

So darling just say you'll stay right by my side.

那麼親愛的只要跟我說你會待在我身邊

And oh we've got love,

然後噢,我們相愛了

Yeah,

耶,

So darling just swear you'll stand right by my side.

那麼親愛的只要承諾你會站在我這邊

 


Be my forever,

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever.

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever.

做我的永遠

 


You're my bright blue sky.

妳是我明亮的藍天

You're the sun in my eyes.

你是我眼裡的太陽

Oh, baby you're my life.

噢寶貝你是我的生命

You're the reason why.

這就是原因

 

We're on top of the world,

我們在世界的頂端

We're on top of the world

現在我們在世界的頂端

Now darling so don't let go.

親愛的別錯過了

(1,2,3,4)

And oh, we've got time

然後噢,我們又相遇了

Yeah,

耶,

So darling just say you'll stay right by my side.

那麼親愛的只要跟我說你會待在我身邊

And oh we've got love,

然後噢,我們相愛了

Yeah,

耶,

So darling just swear you'll stand right by my side.

那麼親愛的只要承諾你會站在我這邊

 


Be my forever,

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever.

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever.

做我的永遠

 


Will you love me forever?

你會永遠愛我嗎?

I'll love you forever.

我會永遠愛你

Be my forever.

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever,

做我的永遠

Be my forever.

做我的永遠

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()