安安好久不見~

這篇還是先放celtic woman好惹

下面會有很多不同人唱的版本

應該會有你們認識的吧


Of all the money that e'er I had

我這輩子掙來的所有錢

I spent it in good company

都花在我的社交圈子裡

And all the harm I've ever done

而我所造成的傷害

Alas it was to none but me

唉,卻只落在自己身上

And all I've done for want of wit

而我那些因為無知所做出的糗事

To mem'ry now I can't recall

現在卻一個也想不起來

So fill to me the parting glass

請為我斟滿這杯離別酒

Good night and joy be to you all

祝各位晚安有個好夢


So fill to me the parting glass

請為我斟滿這杯離別酒

And drink a health whate'er befalls

祝各位永遠健康

And gently rise and softly call

我輕輕舉起酒杯

Good night and joy be to you all

祝各位晚安有個好夢


Of all the comrades that e'er I had

跟我一路患難與共的夥伴們

They're sorry for my going away

都為我的離去感到難過

And all the sweethearts that e'er I had

而我心愛的家人與姐妹淘們

They'd wish me one more day to stay

都希望我再多留一晚

But since it fell unto my lot

但既然輪到我的份

That I should rise and you should not

那麼就請您坐下,讓我起立

I gently rise and softly call

我輕輕舉起酒杯

Good night and joy be to you all

祝各位晚安有個好夢

 

fill to me the parting glass

 請為我斟滿這杯離別酒

 And drink a health whate'er befalls

 祝各位永遠健康

 And gently rise and softly call

 我輕輕舉起酒杯

 Good night and joy be to you all

 祝各位晚安有個好夢



La La
But since it fell unto my lot

 但既然輪到我的份

 That I should rise and you should not

 那麼就請您坐下,讓我起立

 I gently rise and softly call

 我輕輕舉起酒杯

 Good night and joy be to you all

 祝各位晚安有個好夢

So fill to me the parting glass

 請為我斟滿這杯離別酒

 And drink a health whate'er befalls

 祝各位永遠健康

 And gently rise and softly call

 我輕輕舉起酒杯

 Good night and joy be to you all

 祝各位晚安有個好夢

Good night and joy be to you all.

祝各位晚安有個好夢



 

 

這個我很喜歡吶www

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()