今天終於買到了專輯!!!可以好好研究歌詞了~

對了之前那首Superheroes的歌詞我也有改一些

還是以實體專輯上寫的歌詞為主w

這首也是:3(有些部分會和影片歌詞不同)希望你們喜歡:b

 今年這張新專很有趣:3

Who'd a thought that I'd be here by myself?

天知道我怎麼會自己一個人在這裡?

Who'd a thought that you'd be bad for my health?

誰會料到妳的存在竟會威脅到我?

Now I know, now I know

現在我懂了,我知道

I'm just a man on a wire

我只是一個走在鋼索上的人

Who'd a thought about the cause and effect?

天知道接下來又有什麼變因和效應

Yesterday's love is now tomorrow's regret

昔日的愛情卻演變成明日的悔恨

Now I know, now I know

現在我終於明白了,我知道

I'm just a man on a wire

我只是一個在鋼索上搖搖晃晃的人


No, I can't look down

不行,我不可以放棄

I'm trying to fight the feeling

我試圖擺脫那可怕的感覺

I will fall to the ground

我好像快摔下去了

If I ever see you

如果我還能見到妳的話

'Cause I feel like I'm walkin' a tightrope

那感覺就像我走在鋼索上

 

My heart is in my throat

我感到莫名的恐懼,心臟差點要跳出來了

I'm counting on high hopes to get me over you

我還是抱著希望,試著不去在乎妳的安危

And I've got my eyes closed

As long as the wind blows

風吹了過來,我閉上雙眼

I'm counting on high hopes to get me over you, you

我還是抱著希望,試著對妳視而不見

Cause I'm a man on a wire, on a wire

因為我是個走在鋼索上的人

I'm a man on a wire, on a wire

我只是個走在鋼索上的人

 

Who'd a thought I'd see you with someone else?

天知道我居然看見妳跟其他人在一起?

Who'd a thought that I'd be in such a mess?

誰會料到我居然如此狼狽?

Now you know, now you know

現在妳瞭了,妳明白

I'm just a man on a wire

我只不過是個走鋼索的人


But I walk that line

但我仍沿著那條線走

I try to keep my senses

我試著讓自己保持清醒

Make it to the other side

走到另一端

I know the consequences and

我知道這攸關生與死

I feel like I'm walkin' a tightrope

這感覺就像我走在鋼索上

 

 

My heart is in my throat

 我感到莫名的恐懼,心臟差點要跳出來了

 I'm counting on high hopes to get me over you

 我還是抱著希望,試著不去在乎妳的安危

 And I've got my eyes closed

 As long as the wind blows

 風吹了過來,我閉上雙眼

 I'm counting on high hopes to get me over you, you

 我還是抱著希望,試著對妳視而不見

 Cause I'm a man on a wire, on a wire

 因為我是個走在鋼索上的人

 I'm a man on a wire, on a wire

 我只是個走在鋼索上的人

 

 

The higher it gets

我在越高的地方

The more I miss the ground

我就越想放棄

No safety nets

下面沒有安全網

Now you're not around

妳也不在身旁

I have to keep walking

我只能一直往前走

To keep me from falling down

保住這條命


Feels like I'm walkin' on a tightrope

感覺就像我走在鋼索上搖搖晃晃

 

My heart is in my throat

 我感到莫名的恐懼,心臟差點要跳出來了

 I'm counting on high hopes to get me over you

 我還是抱著希望,試著不去在乎妳的安危

 And I've got my eyes closed

 As long as the wind blows

 風吹了過來,我閉上雙眼

 I'm counting on high hopes to get me over you, you

 我還是抱著希望,試著對妳視而不見

 Cause I'm a man on a wire, on a wire

 因為我是個走在鋼索上的人

I'm a man on a wire, on a wire

我只是個走在鋼索上的人

 

 Cause I'm a man on a wire, on a wire

 

 因為我是個走在鋼索上的人

 Cause I'm a man on a wire, on a wire

 因為我只是個走在鋼索上的人

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()