(0210更新MV)

好啦這首歌我好像拖很久了

夏天的好歌太多來不及翻吶

而他們要表達的思想

全在歌詞裡了

就是\勇敢做自己/啊ww

 

Am I made of paper

難道我是紙做的嗎

Cause I tear so easily

好像一撕就碎了

Am I made of vapor

我好像只是個水蒸氣

Because I disappear

大家都視我而不見

Do I have to have a reason
For anything I feel

我對這一景一物的感受,難道還需要別人的認同?

Just be glad I’m real

很高興我是真實的自己

Glad I’m real

活生生的我

Am I real

不需要任何人的認可

 

Are you made of lead paint

妳是含鉛油漆漆成的嗎

A bulletproof Picasso

簡直像畢卡索一樣刀槍不入

All the virgin saints

天上的聖人們

Put you here to care for me

都引領妳到這裡就關心我

I don't need a reason

For anything I feel

我不需要一個理由讓別人認同我

Just be glad I say what I mean

很高興我可以直言不諱

And mean what I say to you

坦白對妳說話


We don't need a reason
For anything we feel

我們對於這一景一物的感受,不需要理由

We don't need a reason

我們不用找理由

Picasso’s at the wheel

畢卡索就在車上

So roll that top down, hell with this town

一直往前開吧,不要在意這該死的小鎮

Leave our bags behind

將包袱丟在後頭

We don't need a reason

我們不用找藉口

Cause I got you, and you got me tonight

今晚只要有妳和我就夠了


Did you ever see the waves break
Into a million pieces

妳可曾見過浪打上岸,迸擊出百萬朵浪花的樣子

Or stay awake

抑或清醒著

With someone who was dying

看到有人要溺水了

You don't need to tell me
Anything at all

妳不需要敷衍我,回應幾句

I’m just glad you’re here

有妳在這裡,我就滿足了

Glad you’re real

我只想看到真實的妳

Are you real

而並非虛偽


Am I made of timber

我懷疑自己是不是木材

Cause I’m on fire

因為我看到妳就著火了

Will you remember
Tonight for very long

妳會一直記得今晚嗎

You don’t need to sell me
On anything at all

妳不用給我什麼東西表誠意

Just say what you mean

想到什麼就說

And mean what you say to me

我只想傾聽妳真正的想法

 

We don't need a reason
For anything we feel

我們對於你我他的感受,不需要理由

We don't need a reason

我們不用找理由

Picasso’s at the wheel

畢卡索就在車上

So roll that top down, hell with this town

一直往前開吧,不要在意這該死的小鎮

Leave our bags behind

將包袱丟在後頭

We don't need a reason

我們不用找藉口

Cause I got you, and you got me tonight

今晚只要有妳和我就夠了



Amber waves of grain

金黃的稻穗搖曳就像是琥珀色的浪

Fly by highway lanes

在高速公路的車道旁

Waited for this change

等候這次轉機

Seems like my entire life

就像是我這一生的縮影

If only the good die young

如果說只有好人命短

We’ll outlast everyone

那我們註定是長生不老了

For some of the things we’ve done

我們做過了不少好事

And we’ve just begun

不過這只是剛開始

 

 

We don't need a reason
For anything we feel

我們對於這一景一物的感受,不需要理由

We don't need a reason

我們不用找理由

Picasso’s at the wheel

畢卡索就在車上

So roll that top down, hell with this town

一直往前開吧,不要在意這該死的小鎮

Leave our bags behind

將包袱丟在後頭

We don't need a reason

我們不用找藉口

Cause I got you, and you got me tonight

今晚只要有妳和我就夠了



Woah-oh oh
Oh-oh oh oh oh
Oh oh oh oh

You got me tonight

今晚妳有我在

You got me tonight

今晚妳有我在

You got me tonight

今晚妳有我在

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()