好久不見的WOTE//(去年的影片,很明顯Sarah當時是懷孕狀態)

這首cover主要是在諷刺現在許多人

做什麼就是只為了錢ww

錢固然重要嘛,可是除了賺錢之外,

是不是還有更多東西值得去實踐呢(燦)

 

Some boys kiss me, some boys hug me

 

有些男孩吻我,有些男孩抱我


I think they're O.K.

 

我都不會計較


If they don't give me proper credit
I just walk away

 

可是如果他們不給我錢花,我就直接走人了

 

They can beg and they can plead

 

他們要乞求我也好,要下跪也好

 

But they can't see the light (that's right)

 

但我才不會同情他們


'Cause the boy with the cold hard cash

Is always Mister Right,

 

因為有錢的紈褲子弟才是我的王子

 

'cause we are
Living in a material world

 

因為我們活在這個金錢至上的社會

 

And I am a material girl

 

而我就是一個愛買的女孩


You know that we are living in a material world

 

你也知道這是個重視物質享受的世界


And I am a material girl

 

而我就是位典型的敗金女孩

 

Some boys romance, some boys slow dance

 

有些男孩浪漫,有些男孩跳舞

 

That's all right with me

 

我都可以接受

 

If they can't raise my interest then I
Have to let them be

 

可是只要他們不能引起我的興趣,我就會把他們甩了

 

Some boys try and some boys lie but

 

有些男孩努力追求,有些男孩害羞回避


I don't let them play (no way)

 

但我才不會讓他們搭訕(滾)


Only boys who save their pennies
Make my rainy day,

 

只有那些乖乖存錢的男孩們才逗得了我笑

 

'

'cause they are
Living in a material world

 

因為他們活在這個金錢至上的社會

 

And I am a material girl

 

而我就是一個愛買的女孩


You know that we are living in a material world

 

你也知道這是個重視物質享受的世界


And I am a material girl

 

而我就是位典型的敗金女孩

 

Living in a material world

 

在這金錢至上的世界

 

Living in a material world

 

在這金錢至上的世界

 

Living in a material world

 

在這金錢至上的世界

 

Living in a material world

 

在這金錢至上的世界

 

Boys may come and boys may go

 

周遭的男孩們來來去去


And that's all right you see

 

這些你們都歷歷在目


Experience has made me rich

 

這些經驗使我致富


And now they're after me,

 

現在他們都追著我跑

 

'cause everybody's
Living in a material world

 

因為大家都活在這個金錢至上的社會

 

And I am a material girl

 

而我就是一個愛買的女孩


You know that we are living in a material world

 

你也知道這是個重視物質享受的世界


And I am a material girl

 

而我就是位典型的敗金女孩

 

Living in a material world

 

身在這個金錢至上的社會

 

And I am a material girl

 

我就是一個愛買的女孩


You know that we are living in a material world

 

你也知道這是個重視物質享受的世界


And I am a material girl

 

而我就是位典型的敗金女孩

 

A material, a material, a material, a material world......

 

這個物質生活的世界......

 

原來的版本↓↓

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()