最近真的喜歡上Maddie and Tae了,我很喜歡她們的鄉村風格和稍稍帶有諷喻的歌詞,也許之後會多一個分類給她們:3

很可愛的曲風,歌詞的意思有些類似Material Girl,但我覺得更有趣ww

拜託明年的CMA她們要中啊!!!超看好的!!

最後希望各位喜歡嘍~

 

I wish i had something nice to say

我希望有話可以好好說

About that girl and her million dollar face

談談有關那位姑娘和她那千金臉

But beauty only get you so far

但是美麗還離妳很遠

A heart of pure gold is something very rare

因為純金般單純的心是十分稀有的

And the only one she has is on

that necklace that she wears

而她有的只不過是她身上戴的純金項鍊罷了

Acts like she's some kind of moviestar

好像是什麼電影明星的樣子

Ooooh, it might not be christian
Toooo, be wishing what i'm wishing

噢,那一定也不是什麼高尚的角色,我只希望妳可以改一下

Sierra, Sierra, girl let me tell ya

千金小姐,千金小姐,我來跟妳說說

One day you might need those friends that you ditched

總有一天妳會發現妳需要那些被妳拋棄的朋友

Sierra, Sierra, life ain't all tiaras
You're gonna find out that karma's a

千金小姐,千金小姐, 人生不是去追求這些珠寶而已,妳會發現命運是個......

 

To tell the truth, I ain't even mad

老實說,我一點也不生氣

Cause i know the universe is gonna get you back

因為我知道宇宙的神不會讓妳逍遙多久

All i have to do is bide my time

而我要做的只是等待時機到來

Ooooh, i hope that i'm around when

噢 還真希望我可以看到

Yoooou, get knocked up or get knocked down

妳力倦神疲,被擊敗的樣子

Sierra, Sierra, girl let me tell ya

千金小姐,千金小姐,我來跟妳說說

You can't break boys hearts like you're flippin' a switch

妳不可以像妳改變主意那樣一下就令男孩子心碎

Sierra, Sierra, life ain't all tiaras
You're gonna find out that karma's a

千金小姐,千金小姐, 人生不是去追求這些珠寶而已,妳會發現妳的命運是個

Big pain in the as far as i can tell

偌大的痛苦,我盡可能的跟妳說

Yours is having a fell

而妳的命運已漸漸走向墮落

Sierra

千金小姐

Sierra, Sierra, girl let me tell ya

千金小姐,千金小姐,我要跟妳說

That high horse you're riding can buck you off quick

妳現在正騎乘的好馬隨時可以把妳摔得一身是傷

Sierra, Sierra, life ain't all tiaras
You're gonna find out that karma's a

千金小姐,千金小姐, 人生不是去追求這些珠寶而已,妳會發現命運是個......

Pardon in my french but karma's a hmm......

恕我失言,但命運真的是......

 

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()