Jason Chen的新專"Glass Heart"終於出來了噢耶:P 請大家多支持臺灣人吶XDD

Jason表示這不是一首情歌,但這首歌其實說出許多人的心聲

想要給別人好印象,最後卻累自己==

因此我們應該要當領導者而不是做別人的戲偶吶:3

希望你們喜歡:D

Im stuck in the middle

我現在是左右為難

I don’t get you

我猜不透你

You’re a riddle

你是個謎

What is it that you want me to say?

所以你要我說什麼?

Would it make you feel better?

如果我永遠像你這樣做,

If I did it your way forever

你會覺得比較好嗎?

Even if your joy brings me pain

即使你的快樂帶給我痛苦

I wish that you can read my mind

我仍希望你能理解我的心情

See what I’m feeling through my eyes

從我的眼神了解我的感受

All the time

每一刻,我多麼希望

If I could turn the night to day 

如果我可以將晝夜顛倒

If I could make the seasons change 

可以改變季節時日

I would

我當然很樂意

But I can’t do it Baby

但我做不到啊,寶貝


'Cause I’m only human

 因為我只是個人類

I’m just a man

我只是凡人

I wanted it all that was just part of the plan

我真正想做的,只佔了計畫的一小部分

But I’m filled with more regret

但我心中堆積越來越多的遺憾

The closer that I get 

我就越來越不會拒絕

It may seem easy 

明明看起來容易

So why is it hard

為什麼會這麼難

What’s making you happy

Is leaving me scarred

讓你們開心,留在我身上的卻是傷痕累累


No matter what I do, 

不管我做什麼

I guess the truth 

我想事實就是

Is I can’t please everybody 

我沒辦法討好每個人

No, I can’t please everybody 

不,我沒辦法讓每個人都開心

No

不可能

Sometimes I wanna give up

有時我真的想要放棄

‘Cause I’m never gonna live up

因為我永遠不可能過著在崇高地位的日子

To everything they thought that 
I would be

但他們都覺得我是無所不能的

Think I’m just gonna do me

也許我應該要做自己

Sick and tired of being worried 
Losing sleep over things 

我早已厭倦因為煩惱事情而無法入睡

That shouldn’t even bother me

何況那些事原本就與我無關啊

 

I wish that you can read my mind

我仍希望你們能理解我的心情

See what I’m feeling through my eyes

從我的眼神了解我的感受

All the time

每一刻,我多麼希望

If I could turn the night to day 

如果我可以將晝夜顛倒

If I could make the seasons change 

可以改變季節時日

I would

我當然很樂意

But I can’t do it Baby

但我做不到啊,寶貝


'Cause I’m only human

 因為我只是個人類

I’m just a man

我只是凡人

I wanted it all that was just part of the plan

我真正想做的,只佔了計畫的一小部分

But I’m filled with more regret

但我心中堆積越來越多的遺憾

The closer that I get 

我就越來越不會拒絕

It may seem easy 

明明看起來容易

So why is it hard

為什麼會這麼難

What’s making you happy

Is leaving me scarred

讓你們開心,留在我身上的卻是傷痕累累


No matter what I do, 

不管我做什麼

I guess the truth 

我想事實就是

Is I can’t please everybody 

我沒辦法討好每個人

No, I can’t please everybody 

不,我沒辦法讓每個人都開心

No

不可能



I wish that you can read my mind

我仍希望你們能理解我的心情

See what I’m feeling through my eyes

從我的眼神了解我的感受

All the time

每一刻,我多麼希望阿

 

Cause I’m only human

 因為我只是個人類

I’m just a man

我只是凡人

I wanted it all that was just part of the plan

我真正想做的,只佔了計畫的一小部分

But I’m filled with more regret

但我心中堆積越來越多的遺憾

The closer that I get 

我就越來越不會拒絕

It may seem easy 

明明看起來容易

So why is it hard

為什麼會這麼難

What’s making you happy

Is leaving me scarred

讓你們開心,留在我身上的卻是傷痕累累


No matter what I do, 

不管我做什麼

I guess the truth 

我想事實就是

Is I can’t please everybody 

我沒辦法討好每個人

No, I can’t please everybody 

不,我沒辦法讓每個人都開心

No

不可能

Is I can’t please everybody 

我沒辦法討好每個人

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()