哦哦我的英倫天團Blue在明天3月2日新專輯"Colours"就要發行了~~好開心

Blue是在我出生的那年代誕生的,一路上經歷了單飛、解散,終於在2011年合體回歸,以新人身分代表英國參加Eurovision Song Contest!!

他們的音樂曲風很廣,我也是因為他們的出道曲翻唱"All Rise"才開始聽藍調ww

十多年來至今他們雖然都三十幾歲了,但人氣還是很旺,2013年還有來臺灣開演唱會呢<3

回到主題,這首是個情歌,節奏不快不慢(?)讓我有一種聽90年代合唱團的感覺,聽一次愛一次。

(噢不Lee Rayn好帥啊ww

 

Take me back to the time,

天吶請讓我回到昔日

We would talk all night

我們整晚有說有笑的

Those healing words I never heard

她的字句是世間難得的靈丹妙藥

Put my world to right

將我治癒導回正向

She told me you don't see what I can see,

她說,你總是沒看到我看見的陽光面

This life is full of possibility

人生充滿了可能性

She gave me more than gold, gave me all I need

她給我的勝過黃金,她給了我一生所需

Without her I'm a poor man

沒有她我只是個窮小子

 

I'd be the KING OF THE WORLD

我會成為宇宙之王

If you were by my side

只要你在我身邊

'Cause when you gave me your love

因為當你將愛獻給我時

I was the richest man alive

我即是世上最富有的人

Now I'm broken, hopin' you'll come back in my life

但現在我已破產,希望你會回到我的人生

I'd be the KING OF THE WORLD

如果你今晚在這裡

If you were here tonight!

我就是宇宙之王

 

Remember when way back then we'd lie there in the dark

還記得夜幕低垂之時,我們在回家的路上躺在夜空之下

My best friend, you say it would never end

我的摯友,當我們抬頭仰望夜空

As we looked up to the sky

妳說我們是永遠的朋友

She showed me how to be all that I could be

她教我如何展現自我

Broken into my heart, and set me free

打動我的心,解開心中的桎梏,讓我展翅翱翔

She gave me reason to believe,

她給了我信仰去相信

Without her I'm a poor man!

沒有她我就一無所有了

 

I'd be the KING OF THE WORLD

我會成為宇宙之王

If you were by my side

只要你在我身邊

'Cause when you gave me your love

因為當你將愛獻給我時

I was the richest man alive

我即是世上最富有的人

Now I'm broken, hopin' you'll come back in my life

但現在我已破產,希望你會回到我的人生

I'd be the KING OF THE WORLD

如果你今晚在這裡

If you were here tonight!

我就是宇宙之王

 

Ooh oh oh oh

Come back in my life

回到我的人生吧

Ooh oh oh oh

I need you here tonight,

今晚我需要你在這裡

Without her I'm a poor man!

沒有妳我真的一無所有了

 

I'd be the KING OF THE WORLD

我會成為宇宙之王

If you were by my side

只要你在我身邊

'Cause when you gave me your love

因為當你將愛獻給我時

I was the richest man alive

我即是世上最富有的人

Now I'm broken, hopin' you'll come back in my life

但現在我已破產,希望你會回到我的人生

I'd be the KING OF THE WORLD

如果你今晚在這裡

If you were here tonight!

我就是宇宙之王



arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()