這首歌應該是目前從Light up the dark專輯釋出的歌曲中,我最喜歡的一首。

輕鬆簡單的曲風,副歌讓人琅琅上口:)

 

 

Hiding behind all of the walls

躲在這些牆後

Running inside, locking the door

來回踱步  為門上了鎖

Nothing ahead

前面空無一物

No one to hurt

也沒人好欺負

You know you can't fall off the floor

你也不會隨便摔下樓


I didn't look for you

我沒去找你

I didn't ask for this

也沒要求你

I didn't need you to pull me apart

我不需要一個人把我搞得精神分裂

 


I've been falling out of control

我已經精神錯亂

I think of you wherever I go

我走到哪都想著你

Oh, what did you do?

你做了什麼?

Oh, what did you do to me?

你對我下來什麼魔咒?

I've never felt so lonely alone

我從沒感覺如此孤單

I didn't care 'til you came along

只有你出現時我才像醒著的人

Oh, what did you do?

你做了什麼?

Oh, what did you do to me?

你對我下來什麼魔咒?



I'm in the dark

眼前一片漆黑

I'm such a mess

我簡直是一團糟

Wherever we are. here in this now

不論在哪  我都在混亂之中

So look what you've done wasn't my fault

看到了吧  這都是你害的

You'll see the worst if you stick around

如果你待在原地恐怕會看見更糟糕的


I didn't call for you

我沒去接你

I didn't ask for this

也沒要求你

I didn't need you to pull me apart

我不需要一個人把我搞得精神分裂

 


I've been falling out of control

我已經精神錯亂

I think of you wherever I go

我走到哪都想著你

Oh, what did you do?

你做了什麼?

Oh, what did you do to me?

你對我下來什麼魔咒?

I've never felt so lonely alone

我從沒感覺如此孤單

I didn't care 'til you came along

只有你出現時我才像醒著的人

Oh, what did you do?

你做了什麼?

Oh, what did you do to me?

你對我下來什麼魔咒?

 

 

I didn't look for you

我沒去找你

I didn't ask for this

也沒要求你

I didn't need you to pull me apart

我不需要一個人把我搞得精神分裂

 


I've been falling out of control

我已經精神錯亂

I think of you wherever I go

我走到哪都想著你

Oh, what did you do?

你做了什麼?

Oh, what did you do to me?

你對我下來什麼魔咒?

I've never felt so lonely alone

我從沒感覺如此孤單

I didn't care 'til you came along

只有你出現時我才像醒著的人

Oh, what did you do?

你做了什麼?

Oh, what did you do to me?

你對我下來什麼魔咒?

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()