(1017更新Music Video)

 

這首Burning House是和Maddie & Tae 的Fly 一起在Billboard從9字頭爬到6,7字頭的歌,一樣是Country!!

深深被這旋律迷住了,MV還沒出來就殺進了排行榜吶ww

Cam應該算是新人,很期待以後的作品:))

 

I had a dream about a burning house

我曾夢見一幢失火的房子

You were stuck inside
你被困在裡面
I couldn't get you out

我也救不了你
I lay beside you and pulled you close

我躺在你身邊 貼緊你
And the two of us went up in smoke

接著我們也隨著濃煙飄散空中
Love isn't all that it seems

愛不是看起來的那麼簡單
I did you wrong
是我錯了
I'll stay here with you

我要和你一起
Until this dream is gone

直到這場夢境消失

I've been sleepwalking
我總是夢遊
Been wondering all night

在夜晚的夢裡迷路
Trying to take what's lost and broke

試著找到失去和毀損的
And make it right

再恢復原狀
I've been sleepwalking

我一直在夢遊
Too close to the fire

我貼得和火很近
But it's the only place that I can hold you tight

但只有在這裡我才能緊緊抱住你
In this burning house

在這失火的屋子裡
I see you at a party and you look the same

派對上見你還是老樣子
I could take you back

其實我可以裝不認識
But people don't really change

但其他人才不領情
Wish that we could go back in time

希望我們可以回到從前
I'd be the one you thought you'd find

我就是你要找的人
Love isn't all that it seems 
愛不是看起來的那麼簡單
I did you wrong
是我錯了
I'll stay here with you

我要和你一起
Until this dream is gone

直到這場夢境消失
I've been sleepwalking
我總是夢遊
Been wondering all night

在夜晚的夢裡迷路
Trying to take what's lost and broke

試著找到失去和毀損的
And make it right

再恢復原狀
I've been sleepwalking

我一直在夢遊
Too close to the fire

我貼得和火很近
But it's the only place that I can hold you tight

但只有在這裡我才能緊緊抱住你
In this burning house

在這失火的屋子裡
Flames are getting bigger now
火焰愈燒愈旺
In this burning house
在失了火的屋子裡
I can hold on to you somehow
但我可以和你一起
In this burning house
在失了火了屋子裡
Oh and I don't wanna wake up
我永遠不想醒來
In this burning house
在這失了火的屋子裡
I've been sleepwalking 
我總是夢遊
Been wondering all night

在夜晚的夢裡迷路
Trying to take what's lost and broke

試著找到失去和毀損的
And make it right

再恢復原狀
I've been sleepwalking

我一直在夢遊
Too close to the fire

我貼得和火很近
But it's the only place that I can hold you tight

但只有在這裡我才能緊緊抱住你
In this burning house

在這失火的屋子裡

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()