期待已久的MV終於出爐啦www

這支單曲Pain Killer也是Little Big Town去年專輯的Title,其中也有收錄之前的主打"Girl Crush"及"Day Drinking"

 

 

Don't need no whiskey

當我遇上不順的日子

When I've had a bad day

天空因我而灰暗

No prescription honey

不需要灌醉

When my skies are grey

不用拿處方籤了 寶貝

 

No poppin' the pills

不用點燃

No smokin' the pills

不必抽藥片

That make me feel okay

那對我沒影響

But you go down easy baby

但你輕易嚥下了

I could drink you by the case

這點小事有你在就好了

 

You're my painkiller

你是我的止痛劑

A little dose of you goes a long long way

一點點的你對我有大大的療效

You're my painkiller

你是我的特效藥

Oh will you take it away

你會把它帶走嗎

You take it away

別急著走嘛

 

Don't need no fixin'

不需要手術

I don't need no therapy

我真的不用治療

You're love drunk kissin'

你那關愛的吻

Is my kinda remedy

就是我的良藥

You're always lookin' to fall

我總是期待你出現

You're like the hair of the dog

你是我解宿醉的好酒

When I'm feelin' cursed

當我覺得受委屈

Don't need no doctor honey

親愛的我不用醫生

I don't need no nurse

不需要護士

 

You're my painkiller

因為你就是我的止痛劑

A little dose of you goes a long long way

一點點的你對我有大大的療效

You're my painkiller

你是我的特效藥

Oh will you take it away

你會把它帶走嗎

You take it away

別急著走嘛

 



arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()