(1102更新Music Video)

終於是Before You Exit的原創單曲ww而且還放在Vevo頻道裡吶。

總而言之希望各位喜歡噢:)

(筆記雜貨要被我塞滿了啊XD)

 

Model / 天使模特兒

 

We could make this moment last forever

我們可以將這剎那成為永恆

 

Laying with you, laying with you

只要有妳在

 

You're spinning round and round just like a record

妳像是張唱片轉呀轉的

 

I don't wanna move, I don't wanna move

我不想動 我那兒也不去

 

I say you're perfect you start blushing

我說妳完美無瑕 妳旋即紅了臉

 

Got all we need and so much more

擁有我們需要的一切 甚至更多

 

Could take on the world or just do nothing

這足以承載整個宇宙 也毫不費力

 

 

All I know is Baby, even when you wake up

我只知道 寶貝 即使妳剛睡醒

 

Laying with no make up

素顏沒抹化妝品

 

You're beautiful, beautiful

妳依然美麗 完美無缺

 

I know you think I'm crazy

妳一定覺得我很誇張

 

For loving all your features

喜歡妳的每個特色

 

Even in your t-shirt

上衣也不曾例外

 

You look like, you look like

妳就是 妳就是

 

You look like a model

我眼中的模特兒

 

We could make or break this thing together

妳我一起 可以隨心所欲 去創造 去突破

 

Getting it right, getting it right

這就對了 這就對了

 

Heart has got me beating under pressure

我的心在砰砰地著

 

Coming alive, coming alive

我感覺自己活了過來

 

Now that I never saw it coming

一切彷彿平步青雲

 

Something I wasn't looking for

什麼都稱心如意

 

Now that I found you

現在我找到妳

 

I'm not running

我並不著急

 

I say you're perfect you start blushing

我說妳完美無瑕 妳旋即紅了臉

 

Got all we need and so much more

擁有我們需要的一切 甚至更多

 

Could take on the world or just do nothing

這足以承載整個宇宙 也毫不費力

 

 

All I know is Baby, even when you wake up

我只知道 寶貝 即使妳剛睡醒

 

Laying with no make up

素顏沒抹化妝品

 

You're beautiful, beautiful

妳依然美麗 天生麗質

 

I know you think I'm crazy

妳一定覺得我很誇張

 

For loving all your features

喜歡妳的每個特色

 

Even in your t-shirt

上衣也不曾例外

 

You look like, you look like

妳就是 妳就是

 

You look like a model

我眼中的模特兒

 

 

Oh, you think I'm crazy

妳大概覺得我瘋了

 

For loving all your features

就是喜歡妳的一切

 

 

All I know is Baby, even when you wake up

我只知道 寶貝 即使妳剛睡醒

 

Laying with no make up

素顏沒抹化妝品

 

You're beautiful, beautiful

妳依然美麗 天生麗質

 

I know you think I'm crazy

妳一定覺得我很誇張

 

For loving all your features

喜歡妳的每個特色

 

Even in your t-shirt

上衣也不曾例外

 

You look like, you look like

妳就是 妳就是

 

You look like a model

我眼中的模特兒

 

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()