29.png

Slowly let me down

慢慢地 我陷入深淵

Every word pulls me apart

這些字  一個一個撕裂我

Gently tell me how

輕輕地 請告訴我

To forgive me now

怎樣才能原諒我

'Cause all I need is on your lips

我現在只需要 你的雙唇

Tell my enemy

告訴我的敵人

They're my remedy

他們是我最好的治療

So slowly let me down

所以慢慢將我放下吧

Give me a kiss just one last time

給我最後一個吻

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Some of you asked for it ! 😊 So ... Here it is !🤘🏻Keep sharing 🚀 https://youtu.be/uUZ1qCUPQ48 #29 #voice #single #acapella

Loïc Nottet(@loicnottet_officiel)分享的貼文 於 張貼

 

 

 

 

She said, "I never want to hurt you again"

「我再也不想傷害你」她說

I said, "I never want this to come to an end"

「我永遠不想畫下句點」我說

She said, "Look at me baby these tears will run out"

她說「看著我,淚水終會成為過去的」

I said, "I took you for granted but I can't be without you"

我說「之前我把妳當理所當然,但我不能沒有妳」

 

Please can we just say

拜託  我們可以只說

Pretty lies, pretty lies

善意的謊言嗎

Lie to each other again

再向彼此欺瞞

One last time

就最後一次

 

Slowly let me down

慢慢地讓我陷入深淵

Every word pulls me apart

這些字  一個一個撕裂我

Gently tell me how

輕輕地 請告訴我

To forgive me now

怎樣才能原諒我

'Cause all I need is on your lips

我現在只需要 你的雙唇

Tell my enemy

告訴我的敵人

They're my remedy

他們是我最好的治療

So slowly let me down

所以慢慢將我放下吧

Give me a kiss just one last time

請給我最後一個吻

 

As we both sat in your car

我們坐在你的車上

Talking about the past

談著過去

As we were facing each other

當我們面對彼此

We were falling apart

只有崩潰

 

Please can we just say

拜託  我們可以只說

Pretty lies, pretty lies

善意的謊言嗎

Lie to each other again

再向彼此欺瞞

One last time

就最後一次

 

Slowly let me down

慢慢地讓我陷入深淵

Every word pulls me apart

這些字  一個一個撕裂我

Gently tell me how

輕輕地 請告訴我

To forgive me now

怎樣才能原諒我

'Cause all I need is on your lips

我現在只需要 你的雙唇

Tell my enemy

告訴我的敵人

They're my remedy

他們是我最好的治療

So slowly let me down

所以慢慢將我放下吧

Give me a kiss just one last time

請給我最後一個吻

 

Nights so long, days longer

白天與黑夜

There seems no end in sight

漫長地似乎沒有盡頭

I lost it all

我失去一切

The 29

在十月

That October night

二十九日的夜晚

 

Slowly let me down

緩緩地 我陷入失落

Gently tell me how

輕輕地 請告訴我

 

Slowly let me down

我漸漸陷入絕望深淵

Every word pulls me apart

每個字 都拉扯著我

 

Gently tell me how

輕輕地 請告訴我

To forgive me now

怎樣才能原諒我

'Cause all I need is on your lips

我現在只需要 你的雙唇

Tell my enemy

告訴我的敵人

They're my remedy

他們是我最好的治療

So slowly let me down

所以慢慢將我放下吧

Give me a kiss just one last time

給我最後一個吻

 

 

"Je pense qu'il faut essayer de voir ce clip de façon optimiste……”

「我覺得應該以正面(樂觀)的方式個這個影片,我不是第一個寫分手歌的人,但我仍相信要在分手中找到正向的地方走出去,無論如何,這都是一個『希望』的訊息......」

- The making of ‘29’(法語+英文字幕): https://www.youtube.com/watch?v=bFF1h12HfVw


 

延伸聆聽:

On Fire (Acoustic + Dance): https://www.youtube.com/watch?v=aOnKuHrDpUo

No (demo for Louane - No): https://www.youtube.com/watch?v=KgLk6Lmwou4

 

 

 
arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()