哦哦哦我只能說荷蘭的動作真是超快的!!!

距離明年的ESC還有約半年時間,歌就已經出來了呢!

說到風格,和今年的代表完完全全不一樣,但還是超級搶耳ww明知道歌詞很少還是不小心放上來了///我一直都頗喜歡荷蘭的作品說~

祝福荷蘭一切順利~雖然還不知道其他國家的對手(已經在期待馬爾他代表了>//<

這是非常非常強烈的告白~有種恐怖情人的感覺XDD

 

I open up my heart to you

我打開我的心獻給你

I cry for your attention

我哭求著要引起你注意

Still you haven't seen it yet

但你仍視而不見

You only see me as a friend

你只把我當作點頭之交

But I wish you were waiting

但我總深深希望 有一天

With roses at sunset

你會在夕陽下捧著一束玫瑰等我

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我搞不懂?

Won't you walk along, walk along
Baby

你為什麼不走過來?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我想不透?

Won't you walk along, walk along
Baby

難道你想一個人 一個人走完這一生嗎,寶貝?


Gentle smile passing your way

紳士的微笑走著你的路

It's not that I don't try

不是說我沒試過

But you don't even notice me here

是你根本不覺我的存在

In another time and place,

好像相隔著不同時空

Another lifetime maybe

也許是不同年代吧

If only for a little while

但若我們只差一點點時間呢

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我搞不懂?

Won't you walk along, walk along
Baby

寶貝你何不走過來一點?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我想不透?

Won't you walk along, walk along
Baby

難道你想一個人 一個人走完這一生嗎,寶貝?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我搞不懂?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我搞不懂?

Won't you walk along, walk along
Baby

你為什麼不走過來?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我想不透?

Won't you walk along, walk along
Baby

難道你想一個人 一個人走完這一生嗎,寶貝?

I don't seem to get you

我似乎永遠追不到你

To look at me one time

甚至是讓你看我一眼

 

Won't you walk along, walk along
Baby

 

難道你要一個人 一個人走回家嗎,寶貝?

This is not a little crush

這可不只是一點點心碎

Don't wanna wait in line

我不想浪費時間排隊

Won't you walk along, walk along
Baby!

難道你想一個人 一個人走完這一生嗎,寶貝!

Uuh uuh
Uuh uuh
I love you, I love you baby

我是真的喜歡你啊,寶貝

Uuh uuh
Uuh uuh

If only for a little while

但若我們只差一點點時間呢

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我搞不懂?

Won't you walk along, walk along
Baby

你為什麼不走過來?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我想不透?

Won't you walk along, walk along
Baby

難道你想一個人 一個人走完這一生嗎,寶貝?

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我搞不懂?

Won't you walk along, walk along
Baby

你何不走過來?寶貝

Why? why-y-y, why-y-y-y?

為什麼?我想不透?

Won't you walk along, walk along
Baby

難道你想一個人 一個人走完這一生嗎,寶貝?

 

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()