Kodaline的音樂就是有一種神奇的力量,令人停下一切動作,捨不得按暫停離開。

 

噢噢最近Kodaline連出了好幾首單曲,看來我得連翻他們的歌了,旋律還是讓人越聽越愛//期待明年專輯的到來:3

他們也許是目前手創之後我非常喜歡的愛爾蘭樂團噢,從曲風到歌詞給我的感覺都...很舒服,應該說舒服而不失特色。

說到誠實,我覺得誠實是需要勇氣的耶,當然誠實似乎也是必要的,畢竟欺騙總是不對,直言不諱的話就要看個性...

題外話,我們臺灣人真的很老實又可愛不是假的ww今年我們臺灣以低犯罪率和人民的樸實可愛(?)被評為世界第二安全的國家噢(日本是第一名)所以我們出國更要小心別被騙吶~(重點誤

 

We don't communicate can you not say what's on your mind.

我們現在不常聯絡了,

你可以跟我說你的真心話了嗎?

And I see that every day you hide the truth behind your eyes.

每天我看見你,總覺得你的眼神在掩飾些什麼

Honestly, there's no need for you to hide.

事實上,你不須要隱藏任何事

Talk to me, can't you see, I'm on your side.

你可以跟我訴苦,你還看不出來嗎,我一直都站在你這邊

Honest ,honest.

誠實,誠實

Say what it is you're trying to say,

說吧,明白地說你要表達什麼,我不介意

But if you lie to me again.

但是如果你又對我說謊

I will be the one that walks away.

我大概就是下一位將離你而去的人了

Is it in you to be honest? Honest.

你的骨子裡還是個老實人吧?請你告訴我

Is it in you to be honest?

你的內心仍是誠實的吧?


I still remember the day we met I was hanging on your every word.

我仍依稀記得我們初次邂逅,我對你的一字一句念念不忘

I didn't think I would ever let somebody see into my world.

那時的我從沒想過會讓別人進入我內心的小宇宙

 

Honestly, can't you see, I'm on your side.

說真的,你還看不出來嗎,我一直都站在你這邊

Honest ,honest.

誠實,誠實

Say what it is you're trying to say,

說吧,明白地說你要表達什麼,我不介意

But if you lie to me again.

但是如果你又對我說謊

I will be the one that walks away.

我大概就是下一位將離你而去的人了

Is it in you to be honest? Honest.

你的骨子裡還是個老實人吧?請你告訴我

Is it in you to be honest?

你不會是那放羊的孩子吧?

 

Is it all in my head or was it something I said

那些只是我的幻想,還是我承諾的話?

Because I'm trying to forgive, and now I'm trying to forget,

因我試著想原諒,試著去忘懷

You're telling me all of this and then I'm hearing that I did.

你告訴我這一切,而我聽到我做的這些,

It was all just a lie, was it all just a lie?

我們的一切都只是謊言,我們的過去難道都是假的嗎?

Now I'm walking away cos everything that you said.

現在我要離開了,因為你所說的甜言蜜語

All that you ever tell to me is lies, lies.

原來你所說的一切都是謊話,謊話


Honest, honest. Is it in you to be honest?

誠實,請誠實告訴我,你的內心還是誠實的對吧?

Say what it is you're trying to say,

說吧,明白地說你要表達什麼,我不介意

But if you lie to me again.

但是如果你又對我說謊

I will be the one that walks away.

我大概就是下一位將離你而去的人了

Is it in you to be honest? Honest.

你的骨子裡還是個老實人吧?請你告訴我

Is it in you to be honest?

你的內心仍是誠實的吧?

 

  

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()