耶耶這裡還是WOTE的原創曲唷

夏天應景一下也好阿w

除了翻唱之外,他們的歌也很讚噢

怡然自得之感:b

涼快涼快XDD

EH-O, EH-O, EH-O, BOP BOP AWAY-O
Summer vibe, summer vibe

夏天的氛圍,夏天的氛圍

I'm looking for a summer vibe, got me turning on the radio, I gotta kick these blues

我在尋找夏天的腳步,打開收音機,趕走憂鬱
Working all day, trying to make pay,

整天工作,試著多賺些錢

 

wishing these clouds away

希望這些烏雲快點散去

I want to feel the sunshine, hit the sand 

我想感覺到陽光照耀在沙子上

Take a walk in the waves, with nothing

else to do

在浪花中散步,悠閒自在

But sipping on suds, working on a buzz,

飲酒作樂,談天說地

 

keeping my drink in the shade

讓飲料先放在陰影下吧

Taking my time

慢慢來就好


With you by my side

有你在身邊
A Cadillac ride

開著凱迪拉克的車去兜風

Jamming with the boys

和男孩們嬉鬧玩耍

Bonfire at night

在夜晚放煙火

Summer vibe

這就是夏天的氛圍

Looking for a summer vibe

我在尋找夏天的氛圍

I paid my dues

我吃盡苦頭

Got nothing to prove

卻無法證明

Laying on the dock, just talking to you
Summer vibe

只好躺在碼頭邊,跟你訴苦,夏天的氛圍

Looking for a summer vibe

我在尋找夏天的氛圍

I'm jonesing for a good time, hitting beaches all down the coast, I'll find a place to post

我正渴望有一個好時光,從沙灘一直走到海岸盡頭,我會找到一個適合的地方

Gonna somehow, find a luau, dance this old night away

在那找到一個戶外宴會,跳舞狂熱直到黎明吧

I'm drinking something blue from a coconut, music all up in the place, under the moonlight

我喝了一些椰子汁,在月光下,音樂調得越來越大

Taking my time

慢慢享受吧

 

With you by my side

有你在身邊
A Cadillac ride

開著凱迪拉克的車去兜風

Jamming with the boys

和男孩們嬉鬧玩耍

Bonfire at night

在夜晚放煙火

Summer vibe

這就是夏天的氛圍

Looking for a summer vibe

我在尋找夏天的氛圍

I paid my dues

我吃盡苦頭

Got nothing to prove

卻無法證明

Laying on the dock, just talking to you
Summer vibe

只好躺在碼頭邊,跟你訴苦,夏天的氛圍

Looking for a summer vibe

我在尋找夏天的氛圍


And the sun goes down

太陽下山了

But it'll rise again tomorrow

但明天就快到了
Oh
EH-O, EH-O, EH-O BOP BOP AWAY-O

With you by my side

有你在身邊
A Cadillac ride

開著凱迪拉克的車去兜風

Jamming with the boys

和男孩們嬉鬧玩耍

Bonfire at night

在夜晚放煙火

Summer vibe

這就是夏天的氛圍

Looking for a summer vibe

我在尋找夏天的氛圍

I paid my dues

我吃盡苦頭

Got nothing to prove

卻無法證明

Laying on the dock, just talking to you
Summer vibe

只好躺在碼頭邊,跟你訴苦,夏天的氛圍

Looking for a summer vibe

我在尋找夏天的氛圍

 


EH-O, EH-O, EH-O BOP BOP AWAY-O
Summer vibe, summer vibe

夏天的氛圍,夏天的氛圍


EH-O, EH-O, EH-O BOP BOP AWAY-O
Summer vibe, looking for a summer vibe 

夏天的氛圍,我在尋找夏天的氛圍

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()