kingsman:)  

金牌特務金牌特務!!這首歌已經出來一段時間了,原本想說已經有人翻過加上接招是這麼有名的合唱團,就沒打算翻了。

可是過年期間看完Kingsman之後,我覺得我對這首歌的歌詞改觀了。這部電影真的很棒噢,算是喜劇動作片,雖然一開始的綁架有點可怕,不過我還是從頭笑到尾XD尤其是人頭煙火的時候雖然血腥但音樂是一派和諧吶:) 現在想想好像沒什麼催淚的部份...不過我覺得反派也有點道理,他們捉住人類的弱點,利用sim卡號召全世界的人。人們發燒來殺死病毒,而地球也是,溫室效應就是要殺死她的病毒人類。

 MV當中也有不少金牌特務的內容,基本上是以電影為主題。很推薦大家看說:)

 

Get ready for it

做好準備

Get ready for it

快做好準備

You said, whatever you put out there,

你跟我說,我不管過去做過甚麼壞事

Whatever you put out there

不論過去出身為何

is gonna come back

都有可能變成有作為的人

You said, whenever you are ready,

你曾說,當我準備好了

Whenever you are ready

一切都就緒的時候

Just let it all out

就盡情展現吧

I know, cause the enemy inside me,

我知道,我心中的敵人

Cause the enemy inside me

因為我心中的障礙

Is holding me back

在阻擋我的路

But we know, there's something in the silence,

但我們都知道,有些東西不會說話

There's something in the silence

而危險就藏在寂靜之中

Get ready for it

做好準備吧

Get ready for it

快做好準備

You said there's only one place left to find

你說過只有一個地方還沒找過

Together we can save the world tonight

團結同心,我們一定可以拯救這世界

Get ready for it

快做好準備

You said, every life is a lesson,

你跟我說每次人生就是一堂課

Are you a fool or a kingsman

而你要當庸庸碌碌的平凡人還是騎士一般的金士曼呢

Cause only you know

因為你知道

Hold on, cause the volume is rising,

抓準機會,你心中的那聲音在響起

Yeah the volume is rising

那聲音越來越大

So you better hold on

所以抓準你的機會吧

The night is young

剛入夜還不深

Until it's over, until it's over

到黎明還有不少時間呢

The night is young

入夜還不久

The night is ours,

今晚是我們的

Until tomorrow, until tomorrow

一直到明日來臨

Get Ready for it

做好準備吧

Yeah, Get ready for it

快做好準備

You said there's only one place left to find

你說我們只有一個地方要去了

Together we can save the world tonight

團結同心,今晚我們要拯救世界

Get ready for it

所以做好準備

Get ready for it

快做好準備

 

The night is young

剛入夜還不深

Until it's over, until it's over

到黎明還有不少時間呢

The night is young

入夜還不久

The night is ours,

今晚是我們的

Until tomorrow, until tomorrow

一直到明日來臨

Get ready for it

快準備好吧

I'll hold your hand

我會牽起你的手

With good intentions, with good intentions

抱著良善之心、抱著良善之心

I'll hold your hand

我會牽起你的手 

The night is ours,

今晚是我們的

Until tomorrow, until tomorrow

一直到明日來臨

 You said there's only one place left to find

 你說我們只有一個地方要去了

 Together we can save the world tonight

 團結同心,今晚我們要拯救世界

 Get ready for it

 所以做好準備

 Get ready for it

 快做好準備吧



arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()