2015ESC的冰島代表ww

歌詞簡單的洗腦歌,希望不是像去年那樣只賣風騷了:3

我好喜歡Maria的歌聲www

 

A step at a time into the distance

一步一階走向頂端

One foot in front of the other

一步一步往前走(一隻腳在另一隻前面)

A step at a time, I try to forget you

一步一階,我試著忘記你

Although you said forever

雖然你承諾過永遠

I’m letting go… go…

但我只想放下一切

 

A step at a time, get out of the darkness

一步一階往上爬,我要擺脫黑暗

And into the light forever

爬到永遠光亮的地方

A step at a time and pick up the pieces

一步一腳印,拾起散落的碎片

Try putting them back together

試著拼湊回原來的樣子


Till I’m unbroken, unbroken

直到我變得完整、完完整整

A step at a time, get out of the darkness

一步一接往上爬,我要擺脫黑暗

And into the light forever

找到永遠光亮的地方

A step at a time and I got a feeling

一步一腳印,一種感覺油然而生

It’s either now or never

這非關機會是否稍縱即逝

I’m letting go… go…

我只想要放開一切

 

A step at a time, get out of the darkness

一步一階往上爬,我要擺脫黑暗

And into the light forever

爬到永遠光亮的地方

A step at a time and pick up the pieces

一步一腳印,拾起散落的碎片

Try putting them back together

試著拼湊回原來的樣子


Till I’m unbroken, unbroken

直到我變得完整、完完整整

A step at a time, get out of the darkness

一步一接往上爬,我要擺脫黑暗

And into the light forever

找到永遠光亮的地方

I’m letting go… go…

我要放下一切

A step at a time, get out of the darkness

一步一階往上爬,我要擺脫黑暗

And into the light forever

爬到永遠光亮的地方

A step at a time and pick up the pieces

一步一腳印,拾起散落的碎片

Try putting them back together

試著拼湊回原來的樣子


Till I’m unbroken, unbroken

直到我變得完整、完完整整

A step at a time, get out of the darkness

一步一接往上爬,我要擺脫黑暗

And into the light forever

找到永遠光亮的地方

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()