話說認識我的也知道,我比較少聽high歌,可能是個性High不起來ww平常我愛的Style是我親愛的Westlife唱The Rose(link)時的抒情XDD那種暖到心裡的感覺。

 

而Union J就是我歌單中難得的pop了 我喜歡那種大合唱的感覺吧:)

 

簡單的翻譯,希望你們喜歡<<

 

 

We fell in love so quickly

 

才初次邂逅 就臉紅心跳

 

Her smile lit up the city

 

只要一抹微笑就點亮了整個城市


Just like a million lights

 

彷彿是萬盞金燈為她綻放


Yeah, we burned out, we lost it

 

可惜燈一滅 我們看不見彼此


Didn't know just what I wanted

 

從此我不再有多的願望


I wanna go back to that night

 

我只想回到那天晚上

 

'Cause since that day

 

自從那天與妳相見

 

(Ooh, ooh)
I've been searching all my life for you

 

我彷彿找到生命的圓心


I've been all the way

 

自始至終找的就是妳

 

From Verona to California

 

從維羅納到美國加州

 

I tried to find you

 

我到處找妳

 

You're my world

 

妳是我的一切

 

Nobody told me that my last story

 

從沒人告訴我,我一生的終章

 

Would be all about, be all about

 

將全為了 全為了

 

Be all about a girl

 

一個女孩打轉

 

It's all about, it's all about, it's all about a girl

 

都是一位女孩的故事

 

 

Every place I've been through

 

我去過的每個地方

 

I think that I see you

 

總覺得你就在不遠的身邊

 

New York, London, LA

 

紐約 倫敦 洛杉磯 無所不在

 

And every melody of every song I sing to

 

我唱的每首歌 我哼的每段旋律

 

Always reminds me of you

 

總會令我想起妳

 

But still I wanna press play

 

不過我還是想賭一把

 

 

 

'Cause since that day

 

自從那天與妳相見

 

(Ooh, ooh)
I've been searching all my life for you

 

我彷彿找到生命的圓心


I've been all the way

 

自始至終找的就是妳

 

From Verona to California

 

從維羅納到美國加州

 

I tried to find you

 

我到處找妳

 

You're my world

 

妳是我的一切

 

Nobody told me that my last story

 

從沒人告訴我,我一生的終章

 

Would be all about, be all about

 

將全為了 全為了

 

Be all about a girl

 

一個女孩打轉

 

It's all about, it's all about, it's all about a girl

 

都是一位女孩的故事

 

 

I've been all the way

 

一路上找的就是妳

 

I was waiting all my life for you (ooh)

 

原來我為妳守候了一輩子

 

I've been searching all the world for you (ooh)

 

我走遍了天涯海角尋尋覓覓

 

Everything's reminded me of you (ooh)

 

全讓我回憶起妳

 

 

'Cause since that day

 

自從那天與妳相見

 

(Ooh, ooh)
I've been searching all my life for you

 

我彷彿找到生命的圓心


I've been all the way

 

自始至終找的就是妳

 

From Verona to California

 

從維羅納到美國加州

 

I tried to find you

 

我到處找妳

 

You're my world

 

妳是我的一切

 

Nobody told me that my last story

 

從沒人告訴我,我一生的終章

 

Would be all about, be all about

 

將全為了 全為了

 

Be all about a girl

 

一個女孩打轉

 

It's all about, it's all about, it's all about a girl

 

都是一位女孩的故事

arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()