聽來是個很活潑的主打歌~但歌詞不像是開心的故事呢。

感覺Light up the dark會是一張很有活力的專輯哦ww

 

 

The rain starts falling when you're calling me 

你撥給我電話  雨也潑了我一身濕

Why can't you see?

你沒發覺嗎?

I'm diving under water just to breathe 

我好像在海底潛水  想上去喘口氣


And I'm feeling lonely
無盡的孤寂滲進我全身上下
I'm feeling blue
憂鬱的烏雲在我頭頂上轉啊轉
Won't you please give me something
請你給我點什麼吧
I don't believe in your sweet nothing
我聽不進去你的甜言蜜語
 

I feel your arms around me
我感覺你將我抱在懷裡
You say you feel the love
你說這就是愛
And oh I feel alone
但我感受不到絲毫溫暖
You think you understand me
你以為你了解我
But I don't even understand me at all
但我其實也不怎麼認識自己
I feel alone
寂寞壓得我喘不過氣

London living, nothing comes for free
倫敦的生活  沒有不勞而獲
Why can't you see?
你是第一天來嗎?
Time won't heal it, just as still for me
也許時間無法平復  至少給我點寧靜吧

And I'm feeling lonely
無盡的孤寂滲進我全身上下
I'm feeling blue
憂鬱的烏雲在我頭頂上轉啊轉
Won't you please give me something
請你給我點什麼吧
I don't believe in your sweet nothing
我聽不進去你的甜言蜜語
 

I feel your arms around me
我感覺你將我抱在懷裡
You say you feel the love
你說這就是愛
And oh I feel alone
而我只是感到空虛
You think you understand me
你以為你了解我
But I don't even understand me at all
但我其實也不怎麼認識自己
I feel alone
我的心仍空蕩蕩的


I feel your arms around me
我感覺你將我抱在懷裡
You say you feel the love
你說這就是愛
And oh I feel alone
但我感受不到絲毫溫暖.....
arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()