Turn your magic on, to me she'd say
"開啟你的魔法吧" 她總是這麼對我說
Everything you want's a dream away

"你想要就是前方的美夢"
We are legends, every day

"我們是傳奇啊 每天都是"
That's what she told him
她總是這麼對他說
Turn your magic on, to me she'd say

"開啟你的魔法吧"
她總是這麼對我說
Everything you want's a dream away

"你渴望的夢想就在前方"
Under this pressure, under this weight

經過壓力洗禮 在這負擔之下
We are diamonds

我們蛻變為閃亮的鑽石
I feel my heart beating
我感覺到我的心正跳動
I feel my heart beneath my skin

我從我的皮膚感受到心的震動
I feel my heart beating

我感覺我的心正用力的跳著
Oh, you make me feel
你讓我覺得
Like I'm alive again
我彷彿重生了
Alive again
我再次感覺到生命的美好
Oh, you make me feel

你讓我覺得
Like I'm alive again

我彷彿重生
Said I can't go on, not in this way

說我不能在往下走了 這不是好路
I'm a dream, I die by light of day'

我只是個夢像 白天即消逝
Gonna hold up half the sky and say

我一定要撐起半邊天與人們宣告
Oh, we are omen

噢 我們只是個開始而已呢
I feel my heart beating
我感覺到我的心正跳動
I feel my heart beneath my skin

我從我的皮膚感受到心的震動
I feel my heart beating

我感覺我的心正用力的跳著
Oh, you make me feel
你讓我覺得
Like I'm alive again
我彷彿重生了
Alive again
我再次感覺到生命的美好
Oh, you make me feel

你讓我覺得
Like I'm alive again

我彷彿重生

 

Turn your magic on, to me she'd say
"開啟你的魔法吧" 她總是這麼對我說
Everything you want's a dream away

"你渴望的夢想就在前方"
Under this pressure, under this weight

經過壓力洗禮 在這負擔之下
We are diamonds taking shape
我們是塑形中的鑽石
We are diamonds taking shape

我們正被雕琢為璀璨的鑽石

(Whoa, whoa)If we've only got this life

如果一生中就只有那麼一次
This adventure is more than I

這趟旅程將意義非凡
If we've only got this life

我們只有這一生能活
You'll get me through, oh

而你帶著我走過了一切風雨
If we've only got this life

如果我們只有這一生能活
Then this adventure is more than I

這趟旅程將意義非凡
Wanna share with you
我要與你共享
I said, oh, say oh

就這麼說定了

 

 

 是說我還很喜歡這個翻唱:
  
arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()