We The Kings是之前聽Plain White T's
的時候右邊推荐的
結果就超喜歡他們的歌:3
只是一直不知道專輯哪裡有賣啦(哭鬧)
覺得這個影片好可愛耶<3


You and I, we're like fireworks and
妳和我,我們像是煙火和
symphonies exploding in the sky.
交響曲在天上綻放著

With you, I'm alive
有了妳,我感到活力滿滿

Like all the missing pieces of my heart,
像是我心原本消失的碎片
they finally collide.

它們終於到齊了

So stop time right here in the moonlight,
所以讓時間在月夜停止吧

Cause I don't ever wanna close my eyes.
因為我從來不想閉上我的雙眼


Without you, I feel broke.
沒了妳,我像是壞了

Like I'm half of a whole.
只剩下原本的一半

Without you, I've got no hand to hold.
沒了妳,我沒辦法牽手

Without you, I feel torn.
沒了妳,我感覺撕裂了

Like a sail In a storm.
像是暴風圈裡的帆船

Without you, I'm just a sad song.
沒了妳,我只是首悲歌

I'm just a sad song.
我只是首悲歌


With you, I fall.
因為你,我墮落

It's like I'm leaving all my past and
我就好像是離開我所有的過去
silhouettes up on the wall.
和牆上的身影

With you, I'm a beautiful mess.
和你在一起,我是個美麗的錯誤

It's like we're standing hand and hand with
就像是我們攜手同行
all our fears up on the edge.
就算是害怕已接近邊緣


So stop time right here in the moonlight,
所以讓時間在月夜停止吧

Cause I don't ever wanna close my eyes.
因為我從來不想閉上我的雙眼


Without you, I feel broke.
沒了妳,我像是壞了

Like I'm half of a whole.
只剩下原本的一半

Without you, I've got no hand to hold.
沒了妳,我沒辦法牽手

Without you, I feel torn.
沒了妳,我感覺撕裂了

Like a sail In a storm.
像是暴風圈裡的帆船

Without you, I'm just a sad song.
沒了妳,我只是首悲歌


You're the perfect melody,
你就是完美的旋律

The only harmony I wanna to hear.
我唯一想聽的和聲

You're my favorite part of me,
你是我最喜歡的一部分

With you standing next to me,
有你在我身邊

I've got nothing to fear.
我沒什麼好怕的


Without you, I feel broke.
失去你,我像是壞了

Like I'm half of a whole.
心只剩下原本的一半

Without you, I've got no hand to hold.
沒了妳,我沒辦法牽手

Without you, I feel torn.
沒了妳,我感覺撕裂了

Like a sail In a storm.
像是暴風圈裡的帆船

Without you, I'm just a sad song.
沒了妳,我只是首悲歌

I'm just a sad song.
我只是首悲歌
 
Without you, I feel broken.
沒了妳,我像是壞了

Like I'm half of a whole.
只剩下原本的一半

Without you, I've got no hand to hold.
沒了妳,我沒辦法牽手

Without you, I feel torn.
沒了妳,我感覺撕裂了

Like a sail In a storm.
像是暴風圈裡的帆船

Without you, I'm just a sad song.
沒了妳,我只是首悲歌

I'm just a sad song.
我只是首悲歌
arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()