噢噢Music Video終於出來了耶!!

之前是布達佩斯,然後現在是這首叫巴塞隆納XD

天吶George好可愛www就像這首歌一樣~

 

 

Barcelona,

 

巴塞隆納

 

I still long to hold her once more, oh,

 

我依然渴望再一次牽起她的手

 

My boots of leather,

 

我穿的長靴

 

From Europe

 

是歐洲製的皮革

 

I gather you know, know,

 

我想你已經知道了

 

 

Every time you have to go

 

每次當妳必須離開

 

Shone my eyes and you know

 

我們目光相交 妳懂

 

I'll be lying right by your side

 

我會躺在你身邊

 

In Barcelona

 

在巴塞隆納見

 

 

A native man sang in a foreign tongue,

 

有個本地人唱著外國話

 

I still ache to know the song that he sung,

 

但我仍渴望知道他唱的是什麼歌

 

Barcelona

 

在這美麗的巴塞隆納

 

 

Every time you have to go

 

每次當妳必須離開

 

Shone my eyes and you know

 

我們四目相交 妳懂

 

I'll be lying right by your side

 

我會躺在你身邊

 

In Barcelona

 

在巴塞隆納見

 

 

Every time you have to go

 

每次當妳必須離開

 

I shut my mind and you know

 

我不再多說 妳知道

 

I'll be lying right by your side

 

我會躺在你身邊

 

In Barcelona

 

在巴塞隆納見

 

 

 



arrow
arrow

    繪緹 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()